۱۰ پاسخ

ن هنوز سینه خیز خیلی کند

پسر من همش میخواد راه بره

نه بابا توهم زدی؟!

دختر من دسشتشو میگیرم رو پاش وایمیسته چند لحظه

پسر منم چند باری بیشتر غلت نزده.اما پاهاشو میاره بالا دستاشو میزنه بهشون بازی میکنه‌.
حالا مونده تا ایستادن

دخترم ۸ماه و۳هفته دست میزنه ب مبل بلند میشه میز تلویزیون.تخت خاب

ن بابا خیلی زوده از نه ماه شروع میشه

پسرمن داره میره ۹ماه بشه فقط چهار دست پا به زانو میشینه از مبل میگیره هنوز برپا نمتونه

بله فقط به یه طرف علت میزنه

پسرمن غلت نمیزنه هنو

سوال های مرتبط

مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی
مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی