این شربت عالیه برا سرماخوردگی
نگران نباش زود وزن میگیرن
بچه های آبجیم یکی ۲۱۰۰ بود یکی ۲۳۰۰
ماشالا الان وزن و قدشون همه چی نرماله
زود بزرگ میشن اصلا یادت میره اینا همون فسقلیای دو سه کیلویی بودن 😁
منم 2423هست بچم خیلی ناراحتم انقد هم رسیدم به خودم انگار نه انگار باز من میگم خداکنه به 2700،800برسه، احتمالا هم سزارین بشم 1هفتم بیشتر وقت ندارم اگر دکترم 38 هفته بخواد برداره فردا میرم پیشش ببینم برا وزنش چی میگه
عزیزم نگران نباش بدنیا بیاد شیر میخوره بزرگ میشه
من تا ۴۱هفته که زایمان کردم بچم ۳کیلو ۶شود
زیاد کم نیس نکران نباش
بادام درختی سینه مرغ
اگ پیدا کردی خروس یا مرغ محلی یا غاز محلی خیییلی خوبن بخوری
عزیزم ایشلا به دنیا بیان وزن میگیرن دیگه 🥲♥️
شربت سیمو پرگنا کلد برای باردارهاس دکترت نداد؟؟
من ۴۰ هفته و ۵روز زایمان کردم وزن بچم ۳۱۰۰ بود
چه اشکالی داره مهم سلامتیشونه
وای دقیقا منم برا دوشنبه نوبت دارم همه ی پاییز و زمستون سرما نخوردم الان حس سرما خوردگی دارم
برا سرماخوردگیت برو دکتر سرم بگیر .
منم دوس دارم تا لحظه آخر بارداری، زایمان نکنم، البته من سزارین اجباری ام ولی تاریخمو دیر زدم میشم ۳۹ هفته و دو روز
چند هفته چند کیلو بود بچه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.