من هندونه که زیاد میخورم درد شدید کمر و لگن میگیرم
ولی در کل مشکلی ندارم ، انشالله دوشنبه سزارین دارم
ي انقباضا و دلپيچه هايي گاهي مياد ب فاصله زياده ولي و تموم ميشه با اينك پياده روي دارم و موقع پياده روي كلي فشار بهم مياد هربارش ميگم امشب ميزام
والا منم مثل توهم هیچ حوصله ندارم 😒
هیچی😭😭
هیچچچچ😂انگارنه انگار
من دارم میگیره ول میده شنبه چهل هفتمم پر میشه😐🤦♀️
نه عزیزم هیییییییچ اثری نیس🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.