۷ پاسخ

من هندونه که زیاد میخورم درد شدید کمر و لگن میگیرم
ولی در کل مشکلی ندارم ، انشالله دوشنبه سزارین دارم

ي انقباضا و دلپيچه هايي گاهي مياد ب فاصله زياده ولي و تموم ميشه با اينك پياده روي دارم و موقع پياده روي كلي فشار بهم مياد هربارش ميگم امشب ميزام

والا منم مثل توهم هیچ حوصله ندارم 😒

هیچی😭😭

هیچچچچ😂انگارنه انگار

من دارم میگیره ول میده شنبه چهل هفتمم پر میشه😐🤦‍♀️

نه عزیزم هیییییییچ اثری نیس🥺

سوال های مرتبط

مامان 🩵شاهانم🩵 مامان 🩵شاهانم🩵 روزهای ابتدایی تولد