۸ پاسخ

من کلافه میشم تو ماشین ، زیر دلمم انگار سنگ میشه
منم پنجم وقت انتی و سلفری دارم

آره منم تو ماشین هم کمر درد میشم هم دلدرد

یکم ک میشینم نه دردنمیگیره ولی اگه زیاد نشسته باشم دردمیگیره

اره منم اینجوری شدم

عزیزم من تادکتر میرم میام همین دل در کمردرد دارم
سعی کن زیاد نشینی توماشین صندلی بخوابونی بهت کمک میکنه

آره بعضی وقتا

من کمردرد میگیرم گاهی هم زیردلم

نه من اینجوری نیستم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد