خواهرا علائم سرما خوردگی نوزاد چیه

۲ پاسخ

اگه شیر خودتو میخوره خود به خود خوب میشه نیاز به دارو نیس مگر اینکه تب کنه

پسر من ۲۹ روزگی سرماخورده شد ، آبریزش بینی داشت از چشاشم اشک میومد، بعدش باز دماغش کیپ شد و یکم تب کرد بردم دکتر خداروشکر تو دو روز خوب شد

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی
مامان yasamin👸🏻 مامان yasamin👸🏻 ۱۵ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی