سلام عزیزم یه گروه زدیم توی روبیکا
مامانای هم هفته خودمون تقریبا هستند
خواستی آیدی زیر پیام بده
@aziiiiii81
نه.
عزیزم روزی نصف لیوان از این فرانسویها مجازه
ن اتفاقا سه ماه اخر هفته ای یک لیوان خوبه منم چند شب پیش هوس کردم کلی پرس و جو کردم و به این نتیجه رسیدم
البته من هرارگاهی هویج خام هم همینجوری میخوردم
منک از اول خوردم بخور
ن اشکال نداره من. اوایل بارداری آلان خوردم هیچی نمیشه
اشکالی نداره بخور اصلا لیوان بزرگ بخور
خیلیم مفیده من هفته ای یبار ب توصیه پزشکم میخورم البته اون گفت هفته ای دوبار من یکبار میخورم
نه اشکالی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.