دخترا توی هفته من خوردن یه لیوان کوچیک آب هویج عب دارع؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم یه گروه زدیم توی روبیکا
مامانای هم هفته خودمون تقریبا هستند
خواستی آیدی زیر پیام بده
@aziiiiii81

نه.

عزیزم روزی نصف لیوان از این فرانسوی‌ها مجازه

ن اتفاقا سه ماه اخر هفته ای یک لیوان خوبه منم چند شب پیش هوس کردم کلی پرس و جو کردم و به این نتیجه رسیدم
البته من هرارگاهی هویج خام هم همینجوری میخوردم

منک از اول خوردم بخور

ن اشکال نداره من. اوایل بارداری آلان خوردم هیچی نمیشه

اشکالی نداره بخور اصلا لیوان بزرگ بخور

خیلیم مفیده من هفته ای یبار ب توصیه پزشکم میخورم البته اون گفت هفته ای دوبار من یکبار میخورم

نه اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد