اها حتما از کیست های بی خطر بوده
خوب خداروشکر ک باردارشدین
بله عروس عموم بچه اولش بخاطر کیست سقط کرد
بچه دومش رو تو5ماهگی عمل کرد وکیست رو در اوردن والحمدالله الان بچش یکسال و3ماه
سلام میشه بگین چه نوع کیستی داشتن
اخه کیست ها چند نوع هست بعضی هاشون خطرناکن
من یدونه داشتم تو سه هفته. الانم هنو هست. ولی نمیدونم از قبل بارداریه یا بعدش
من قبلا یکی داشتم الان که حامله شدم شدن دوتا اینقدر نگرانم دکتر گفت نگران نباش با بچه از بین میره خودشون
دوستم کیست داشت حامله نمیشد تا برداشت حامله شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.