۴ پاسخ

عزیزم قندت چند بوده؟

بله من اوایل بارداری متفورمین خوردم بعدش تبدیل کردیم به انسولین،رژیمم رعایت میکردم ولی اواخر قندم خیلی بالا بود

بله من اوایل بارداری متفورمین خوردم بعدش تبدیل کردیم به انسولین،رژیمم رعایت میکردم ولی اواخر قندم خیلی بالا بود

من تو وقت عادی خوردم تو بارداری نه
شما ازاد دادین ازمایشو؟ میشه هزینش رو بگین

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری