حالا گهواره خوبه که
هر بار رفتم اینستا غم عالم نشست ب دلم نشستم زار زار گریه کردم واسه این همه آدمی که کشتن وای از دل مادراشون
پاک کردم که دیگه نبینم از غصه دیوونه میشم
منم اولا همینطور بودم خیلی ب هم ریختم ک دیگ یه دوهفته گهواره بالا نیومد خیلی خوب شدم
الان ک دوباره وصل شدم نمیتونم حذفش کنم ولی زیاد نمیام
دقیقا چیزایی که آدم اینجا میبینه بدتر بهمش میریزه پست های اینستا که دیگه واویلا
من خیلی وقته زیاد تو گهواره نمیام در حدی ک دوستام سوالی بپرسن اگر جواب بدم یا چیز منفی میبینم ردش میکنم اصلا نمیخونم
منم دقيقا تا دو روز پيش حالم اوكي بود وقتي فهميدم طول سرويكسم ٣٠ غم بدلم نشست دكتر گف فعلا مشكلي نيس ولي اومدم اينجا خودندم شدم ي ادم افسرده ك دلم ميخاد هاي هاي گريه كنم فقط
منم همینم
منم همینم از وقتی باردار شدم ی سره فکر و خیال میکنم تو گهواره هم ک میچرخم بدتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.