قشنگه... الان اریایی ها میان میگن اه و پیف اسم فارسی بذارید ما عرب نیستیم...
هرچی دوس داری بذار.. قشنگه عماد...
حداقل اجق وجق نیس مثل اسمای الان...
خانما نگفته که شما بگید اسمش بده یا نه قرار نیس هر کس یه اسم بگه این خوبه
این بنده خدا گفته بین این دوتا اسم کدومش قشنگه
عماد قشنگتره
شناسنامه بذارید عماد الدین همون عماد صداش کنید خیلی هم قشنگه
عماد الدین نزار چهار روز دیگه بچه بزرگ بشه قشنگ نیس مدرسه دانشگاه بخوان صداش کنن بنظرم الان دیگه زمان این اسم ها گذشته
عماد قشنگتره
عماد بهتر و راحت تره
عماد رضا
معنی عماد الدین باهم بهتره عماد به تنهایی معنی نداره
عماد قشنگه
گزینه ج هیچکدام😐
بنظرمن هیچکدوم🤦🏻♀️
هیچکدوم
هیچکدوم
عماد یه اسم پر ابهت 😍
عماد🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.