اسم عماد قشنگه بنظرتون؟؟؟

۷ پاسخ

بنظرم اسم کوتاه و قشنگیه.. در دنیای اسم جدید ک همه شدن شاهان و آیهان و ویهانو .... همه میگن فلان اسم خزه در صورتیکه سلیقه ها متفاوته

نه نزار

هر اسمی سلیقه ایه اگه از نظر شما قشنگه پس قشنگه مهم خودتی

با احترام نه قشنگ نیست

قديمي و سنكينه برا بچه

خیلیییی قدیمیه

به نظرم نه

سوال های مرتبط

مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان حلما👼💖 مامان حلما👼💖 ۵ ماهگی
مامان عزیزدل مامان عزیزدل ۸ ماهگی
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۳ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری