بنظرتون اسم آی‌نور قشنگه ؟

۶ پاسخ

قشنگه

خیلی قشنگ میخواستم اسم نورا بزارم ای نور اما چون از فامیل نزدیکمون گذاشتن من دگ نزاشتم ای نور

به نظرم تلفظش سخته
سلیقه من نیست

شبیه اسم های ترکیه

اره قشنگه

سلیقم نیس
هر کدوم یه سلیقه ای دارن

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان علی جان مامان علی جان ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان عزیزدل مامان عزیزدل ۸ ماهگی
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۳ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان پرنیا مامان پرنیا ۱۲ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی