بنظرتون اسم بنیامین قشنگه ؟؟

۱۱ پاسخ

من اسم پسرمو گذاشتم بنیامین و خیلی دوستش دارم

بله خیلی قشنگه

آره خیلی

کارن آیهان ویهان لیام آرین آدرین

از شاهان خیلی بهتره

هیچ اسمی بدلم نمیشینه

داشتیم اسم انتخاب میکردیم مادرشوهرم با خوشمزگی گفت بنیامین من خیلی دوست دارم مامان منم برداشت گفت حرف زن پیر و زمین نزدین نمیدوووونم چیییکار کنم

شاهان چطور

اره قشنگه

خیلی قدیمی شده

قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان علی جان مامان علی جان ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان حلما👼💖 مامان حلما👼💖 ۵ ماهگی
مامان عزیزدل مامان عزیزدل ۸ ماهگی
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۳ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی