اسم عماد قشنگه.؟

۲۳ پاسخ

قشنگه عزیزم 😍
عماد،موعود،مؤید
اینا همشون قشنگن کار به بقیه هم نداشته باش اسم بچه هاشون معلوم نیس پسرن یا دختر😂

اگر دوست داری خودت حس خوبی میگیری بزار. من اعتقادی ندارم به اینکه اسم قدیمی هست چون بنظرم هر اسمی اصلا قدیمی نمیشه.چون یکنفر با سن بالا اسمش مثلا علی هست نباید اسم بچه رو علی گذاشت و قدیمی محسوب بشه‌... اسم های اجق‌وجق که درمیارن از خودشون میزارن رو بچه ها بنظرم مسخره تره

بنظر من نه
بخوای اسم عربی یا قدیمی بذاری اسمهای قشنگتری هم هست

اوهوم قشنگه

خیلی قشنگه ، سلیقه ای من خیلی میپسندم یه شیکی خاصی داره

قدیمیه خیلی
اگر دوست داری بذار

خیلی قشنگه 🩵🥹 به معنای تکیه گاه ستون پشت و پناه

اسم خوب وبامعنی هست،هیچ موقع هم قدیمی نمیشه،مثل فاطمه که همیشه رو مد هستش

ببین اسم سلیقه ایه
اگه خودت دوس داری بزار
نیاز نیس بقیه خوششون بیاد

خوشم نمیاد ، بچه ک بودم همسایمون بچشون اسمش عمادِ خیلی رو مخم بود خیلی فضول و کارای زشت انجام میداد دیگه هرکی اسمش عمادِ ازش بدم میاد ناخواه 😄💔

سلیقه من نیست.اسم سلیقه ایه

قشنگه

خیلی قشنگع من دوسش دارم

وای نه

با احترام فراوان خیر

اتفاقا منم برادر شوهرم گیر داده بود یا عماد بزارین یا عمران
از عماد خوشم میاد ولی خب میگن قدیمیع منم بهشون گفتم هروقت بچه دار شدین خودتون بزارین رو بچه تون من از بچگی اسم مبین دوسداشتم الآنم میخام مبین بزارم
حالا سلیقه خودتون اگه دوست دارین بزارین قشنگع بدم نیس

قدیمیه بزار معید اینم از اسامی خداست شبیه عماد هم هست اسم بچه داداش من معید

سلیقه من نیست اصلا

خیلیی قدیمیه

قدیمیه

بنظرم بچه بزرگ شه شاید پیش دوستاش خجالت بکشه از اسمش

از لقب های خداوند
یا عماد من لا عماد له

با احترام
قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۲ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۲ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی