۶ پاسخ

اگه رفلاکس اینا داشته باشه نه اصلا
به نظرم یه ماه هم صبر کنید چیزی نمیشه

اگر دکتر اجازه بده اره میشه

من براش شروع کردم البته دکترش گفته با آرد برنج و آب سیب و آب هویج شروع کنم

والا دکتر گفت صبر کن. تازگیا شیرخوردنش کم شده گفت اگه وزن نگرفت پنج ماه شد شروع میکنیم

باید صبر کنی تا ۶ ماه

سوال منم هست

سوال های مرتبط