آقاااا من چرا دردم نمیاد زایمان کنم 😖😖😖

۸ پاسخ

من ازسرشب انقباض دارم دردم مث پریودی و بیشترازپریودیه فکرمیکنم تا۲،۳روز دیگه بیشترطول نکشه زایمان کنم. خیلی دردش اذیت میکنه

منم نیومد چرا سخت میگیری آخه برو بستری شو بدون درد

خو بذار ۴۰ هفته ات تموم شه ورزش کن حسابی پیاده روی میاد

یعنی من موندم شماهایی که میگید درد ندارم حتی اون درد های ریز رو هم ندارید؟

منممممم

هروقت از من اومد از تو هم مياد 🥴 😂 😂 😂

پیاده روی کن
رابطه بدون جلوگیری
شیاف گل مغربی
ورزش اسکات و‌کگل
هرروز دوش اب کرم بگیر و زیر دوش ورزش‌کن‌وکمرتو ماساژ بده

منم خدایا چرا درد نمیاد

سوال های مرتبط