سلام خانوما ازمایش قند رو باید ناشتا بری؟

۳ پاسخ

بله ناشتا باید باشی فقط میتونی آب بخوری

بله ناشتا باید باشی ۸ ساعت الی ۱۰

اره عزيزم

سوال های مرتبط