سلام آزمایش قند باید ناشتا باشه؟

۷ پاسخ

آره عزیزم ۸ـ۱۰ ساعت ناشتایی نیازه

آره دیگه

اره ده تا دوازده ساعت باید ناشتا باشی

۱۰ ساعت ناشتا باشی

آره دیگه از دیشب ساعت ۱۰ ب بعد نباید هیچی خورده باشی

سلام آره عزیزم

اره حتما باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 روزهای ابتدایی تولد