۴ پاسخ

تا ۳۷ونیم طبیعیه، و یک ونیم درجه تب داره عادیه

تا سی هفت نیم طبیعی هست

تا37و5 طبیعیه

یک درجه تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی