عزیزم ببخشید دخالت میکنم.
ولی دکتر نغذیه ی کودکان میگن که همیشه یه نوع میوه ب بچه بدید نهایتا دو نوع.مثلا صبح سیب دادی دو ساعت دیگش موز بده، عصرش خیار بده، یک ساعت دیگش پرتقال بده اینجوری جذب بیشتری داره.
و الان این حجم میوه تو این تایم هم براش سنگینه هم سردی میکنه، دل درد میگیره.
این بشقاب میوه برا یه بزرگسال هم قفله تو شب 😅😅😅
سعی کنید اخر وقت میوه ندید بهش حتی بزرگسال هم نباید اخر شب میوه بخورن چون قند خون میره بالا
عزیزم راز موفقیتت چبه که گل پسرت ماشالله استهاش خوبه😍👁️🗨️
عزیزم شب نباید میوه داد یکی صبح ساعت ده ب بعد و یکی بعد ظهر بهترین جذب این موقع هاست الان سر دلش میمونه
نوش جان....فقط بهتره ک ی مدل میوه رو بخوره مثلا الان فقط سیب بده،اگ میخوایی حجم بیشتری بدی دوتا سیب بده،بعد یکساعت میوه بعدی مثلا
نوش جونش گوشت بشه ب تنش عزیز دلم اما جتما روشون چیز گرمی بده همه شون سردت بچه دل درد نشه خدای نکرده
مامان عمادرست گفتن اخرِ شب حجمه زیاده میوه معده بچه راسنگین میکنه ممکنه دل دردبشه وشب خوب نخابه
ولی این ک میگیدینی اینارامیخوره بگم ک بله بعضی بچه هامیخورن این حجم همه بچه هاک بدغذانیستن یاکم خوراک نیستن
بعدش آبجوش نبات بده سردی کنه دل درد میگیره
اینهمه میوه ....جالبه بچه میتونه بخوره ...پسرمن نهایتا موز اون بخوره تا اخرش
نوش جونش
من اینارو باهم بخورم دل درد میشم
نوش جونش😍
واقعا. میخوره اینارو
شام چی خورد
نوش جانش شبا ساعت چند میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.