وا چه فرقی دارن مثلا؟خیلیا بخاطر خودشون بدنشون سینه هاشون شیر خودشونو به بچه نمیدن منم خودم روزی یکی دو وعده بیشتر نمیدم بیخیال بابا هیچ فرقی نداره حتی بعضیا شیرشونجیوه داره دکتر میگ بچه نباید بخوره مشکلی نیس گلم
چرا ناراحتی میکنی عزیزم شیرت رو نمیخوره خوب نخوره مگه دست توس
این همه بچه با شیر خشک بزرگ شدن مشکلی دارن مگه
اول اینکه اکثر بچه ها ماه اول اینجورن باید تلاش کنی عادتش بدی بگیره
بعدم من خودم شیر خشک خوردم سیستم ایمنی بدنم از بقیه اعضای خانواده که نخوردن خیلی قوی تره و مریض کمتر میشم
بچه خواهر شوهرم شیر خشکیه ۲ سالشه تا حالا سرما نخورده برعکس بقیه بچه هاش که شیر مادر خوردن هرروز مریضن هرروز
من که اصلا قبول ندارم بچه که شیر مادر میخوره سیستم ایمنیش قوی تره چون خیلی موارد دیدم که برعکس
سوم الان اکثر خانما شاغلن و از اول شیر خشک میدن که بتونن به کارشون برسن
کلا هم ۶ ماه اول شیر مهمه بعدش دیگه مهم نیست
مال من میگیره بعد ار کلی کلنجار رفتن ولی چه فایده شیرم انگار سیرش نمی کنه کمه نمیدونم چیه بازم شیر خشک میدم
منم مجبورم شیر خشک بدم
انقد شوهرم سرکوفت بهم میزنه😭😭
شیردوش برقی بگیر بزار نزار شیرت خشک بشه حیفه واقعا
وا چرا ناراحت باشی اگه به مامانی شیر خودشو میده به ما ربطی نداره اگه یه مامان شیر خشکم میده به ما ربطی نداره اگه یه مامان طبیعی زایمان کرده به ما ربطی نداره اگه یه مامان سزارین کرده بازم به ما ربطی نداره چاپ کن بزن تو خونت هرکی ام گفت وا شیر خشک میدی بگو مگه ما به خورد خوراک شما کاری داریم میگیم دیشب چی خوردی واااا خدایی تا کی میخوان دل مامانی ک تازه زایمان کرده خودش بین زمین هواست نمیدونه چند چنده با خودش حالا بیاد با یه مشت ادم زبون نفهم گاو بی شعورم بخواد سر و کله بزنه بابا بیا ببین برو چرا 💩💩💩میخوری به تو چه ربطی داره تو اصلا به دل نگیر شیر خودتو نمیخوره شیر خشک میخوره بخوره دلش نمیخواد دیگ اصلا به خودت ناراحتی نده اصلا ریلکس باش میبینی هرکی باعث ناراحتیت میشه دفعه بعدی نزار بیاد همین استرس و اعصاب و رانتو خراب میکنه درست نمیتونی شیر بدی بچت بی قرار میشه بی خیال همه چی به یه ورت باشه ❤️❤️❤️بهترین مامان دنیایی 😘😘😘😘
سر سینت رو طعم دار کن ببین میگیره؟
مثلا با قطره آد طعم دارش کن.
نصف ملت شیرخشک خوردن چشونه مگه
این حرفاچیه
ن عزیزم ج فرقی داره هیچی نمیشه پسر منم فقط شیر خشک میخوره چون شیرخودم رفلاکسشو صدبرابر کرده بود بااین چیزااصلا خودتو عذاب نده همشون ی شکل یزرگ میشن
ن بابا هیچ فرقی نداره
اصن تو فک. این نرو
یکم ناراحتی داره ولی مهم اینه تن بچت سلامته و شیر خشک و مادر فرقی نداره،شیرخشک پر از آهن و ترکیبات خوبه
عزیزم منم نمیگرفت خیلی باید تمرین کنی باهاش اصلا ول نکن من تا نزدیک ۲۰روز بزور میگرفت بعد گرف خوداروشکر خیلی ور برو باهاش نشسته دراز کشیده منم دو هفته اول اشکم در میومد تا بگیره
پسرخاله من از روز اول شیر خشک خورد چون مامانش عفونت گرفت انتی بیوتیک سنگین میخورد نتونست شیر بده الان دو سالشه والا تپل و سالمه فرقی نمیکنه که
قطعا شیر مادر بهتر ولی اگه نمیخوره دیگه ناراحتی نداره این همه بچه شیرخشک خوردن چی شده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.