بچه ها خیلی ببخشیدا برای یبوست چیا پیشنهاد میدید من داااغووونم 😭

۲۳ پاسخ

خیلی سخته منم زود به زود یبوست میشم بار اخر ۱ ماه به خونریزی افتاده بودم مثلا حامله هم نیستم😭😭😭

کیوی

کره بادوم زمینی

فقط انجیر خیس شده ،با اب خیس کن یکروز بیشتر بمونه هم انجیر نرم میشه آب و شهدش هم ملینه برای من ک جواب بود شدید...

سوپ جواب داد برام

کیوی و خیار

قرمه سبزی هم شکم شل میکنه

شیاف گلیسرین عالیه بدون ضرر من برا دخترمم زدم سه سالش بود

من با گوجه اوکیم 😁

انجیر، کیوی، آلو، زیتون
یه لیوان شیر اول صبح😐

اگه با اونایی که دوستان گفتن حل نشد شربت مگنی میلک بخور البته با مشورت پزشک چون بارداری

برامن آلوسیاه خیلی جوابه
زیتون همراه غذات بخوریاروغن زیتون یک قاشق بخور
آب جوش ناشتابیدارمیشی بخور
همراه غذات هم سالادبخوری عالیه
من اگه یروزسالادنخورم یبوست میگیرم🤦‍♀️

شربت لاکسی ژل همون منیزیم هیدروکساید در حد ۲-۳ قاشق غذا خوری بخور

عزیزمی هم از متخصص زنان پرسیدم هم متخصص گوارش هر دو گفتن مشکلی پیش نمیاره

انجیر خیس کن نرم نرم که شد بخور بلال پخته هم میگن خیلی خوبه گوجه پخته یا کبابی و انجیر واسه من جواب میده

کیوی بخور تضمینیه صد در صد🥝🥝🥝🥝🥝🥝

ناشتا یه رانی هلو یاانبه بخور دوسه روز راحتی
من هرراهییییی امتحان کردم

عزیزم شربت منیزیم هیدروکساید ۸ درصد شبا دو قاشق بریز توی آب و حل کن و میل کن
منم مشکل یبوست دارم اگه با خوردن انجیر و آلو تغییر نمیکنی حتما شربت میل کن مشکلی نداره

برگ هلو و قیصی خشم بهر بخیسون بخور با انجیر خشک هم برای بچه خوبه هم برای یبوست

انجیر ،کیوی،الو خوبه بخور

انجیر خیلی خوبه دوتا تا سه عدد بخور خوب میشی

روغن زیتون یه قاشق بخور

انجیر بخور
لواشک آلو بخور

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان Nini 💙✨


Nini💙✨ مامان Nini 💙✨ Nini💙✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری