سلام مامان جونا برای یبوست بارداری چی پیشنهاد میدید؟

۱۱ پاسخ

انجیر

اب زیاد و برگه زردالو و کیوی

پودر پدرولاکس منو نجات داد داشتم میمردم یعنی میمردمااااااااا دیگه از یبوست گذشته بود دکتر گفت هیچ عوارضی نداره تا اخر بخور الانم بعضی وقتا ی لیوان میخورم ک اونجوری نشم نه طعم داره نه بو عالیه

گلابی و کیوی بخور خیلی تاثیر داره ،اب هم زیاد بخور میوه هایی که یبوست زاست اصلن نخور مثل انار

گلم از دکترت بپرس ولی خاکشیر فوق العادس فقط باید با آب جوش از شب خیس کنی صبح ناشتا با آب گرم بخوری

انجیر آلو لواشک روغن زیتون مایعات سبزیجات میوه
برنج کمتر بیشتر غذاآبکی .مثل سوپ بدون هویج

انجیر و ...مصرف کردم بدرد نخورد
زیتون زیاد میخورم یکم بهتر شدم
شربت هم دکتر برام نوشته هنوز نگرفتم

میوه و سبزیجات
انجیر خشک

حتما روزی یه قاشق غذا خوری روغن زیتون بخور

من خوردم ولی بازم دارم

لواشک بخور
الو بخور
آبمیوه طبیعی

سوال های مرتبط

مامان Nini 💙✨


Nini💙✨ مامان Nini 💙✨ Nini💙✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا🌙💞 مامان مهوا🌙💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری