مامانا دخترم ۳ سالشه با دستگاه قند خودم قندش گرفتم بالا نیست ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دستش رو شستی؟ چقدر از غذاش گذشته؟

بالاعه عزیزم

نه بابا بالا نیست اگر قند ناشتا صبحه چرا ولی بعد غذا تا۱۵۰ باشه موردی نداره نباید بالاتر باشه

دستگاه قند چند خریدی گلم

بالاس عزیزم
ببرش آزمایش حتما

خیلییییی بالاست. من ۲۰ سالمه با کلی اضافه وزن و قبلشم شیرینی خوردم قند ناشتام ۱۰۵ بود دکتر گفت بالاس

نرمالش چنده مگه؟

شایدی شیرینی خورده چیزی ناشتا بگیر حتما قندشو

کی غذا خورده؟

سالمه دستگاه؟؟

سوال های مرتبط