آب خالی زیاد بخور چند بار ادرار کنی بهتر میشی
سلام عزیزم منم فشار خون دارم اولا نترس خود ترس فشارت رو میبره بالا آروم باش نیم ساعت دیگه مجددا فشارتو بگیر تو حالت نشسته رو مبل دستت هم صاف رو مبل بزار ببین چنده....
دکتر من برام قرص متیل دوپا و آسپرین داده ....
اگه علائمی مثل تاری دید و دوبینی
سردرد شدید و غیرقابل کنترل
درد در ناحیه شکم، بالای معده و زیر قفسه سینه
تنفس شدید احساس تنگی نفس و سرگیجه اینا نداری خطر نداره....
سیر ،آبلیمو، خیار اینا برا فشار بالا خوبه، منم فشار داشتم دکتر رفتم بهم قرص داد ،حتما تو اولین فرصت دکتر قلب برو چکت کنه چون فشار بالا باید کنترل بشه
ماست بخور
ببین عزیزم فشار ۱۴ خطرناکه حتما حتما برو بیمارستان تا آزمایش ازت بگیرن اورژانسی هم میگیرن ممکنه نشونه مسمومیت بارداری باشه
حالا یه اسنپ بگیر برو
بعدم برو دکتر حتما
پیاده روی برای فشارخون بده حتی اب هم بده من فشارخون دارم دوتاش دکتر منع کرده فقط باید آبلیمو بخوری درحد کم یا اب غوره
غوره بخور یا لیمو
اب لیمو بخور
سلام از منم بالا فشارم 🥺
۱۳بود دیروز رفتم دکتر آزمایش نوشت برا شنبه
ولی نفس تنگی و سر درد دارم
شمام این علایم داری عزیزم ؟
ببین سعی کن یکم پیاده روی کنی عزیزم
اگه لواشک یا آلوچه داری یه چیز ترش و اینا معمولا بخوری میاد پایین ولی پیاده روی میگن خیلی تاثیر داره
ولی گاهی اوقات اینطوری میشی بعد یه چندساعت خودش میاد پایین خیلی نگران نباش اگرم صلاح دوستی تا ظهر خوب نشدی پاشو برو دکتر حتما چون توی بارداری وقتی فشارت بالا بمون برای جفتتون خطرناکه
والانمیدونم یکم اب زرشک بااب قاطی کن فشارت میادپایین
توروخدا بگید کسی خونه نیس تنهام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.