ایشون سوال کردن از کی میتونم روروئک استفاده کنم و یه عده آدمای باکلاس اومدن گفتن منسوخ شده😅خواهره من سوال محدوده سنی استفاده بود نه چیزه دیگه.والا ماها که توی روروئک بزرگ شدیم مشکلی پیدا کردیم؟
من نخریدم.چون به کمر آسیب میزند و منسوخ شده
من نخریدم اصلا چون میگن بت کمر آسیب میزنه. نمیدونم چقدر درسته
من دیروز از دکترش پرسیدم .گفت میتونی از الان ۵ ماهشه
روزی چند دقیقه بذاریش .تا وقتی که کامل مستقل بشینه
آره عزیزم
من نخریدم؛الکی نخواستم هزینه گردن خانواده بزارم اما روروئک برادرزادم نو هست و داداشم گفت ما نمیخوایم ازش استفاده کن
من اون دوتا پسرمو ۷ماه گذاشتم.
بزار یکم بدنش سفت بشه خودشو خوب بگیره
من از ۵ ماهگی گذاشتم سوار شه مث فرفره هرجا میرم دنبالم از من جلوتر راه میوفته😂
میگن از ۵ ماهگی زوده ولی بچه من مثلش ن تو فامیل خودم بود ن همسرم خیلی خیلی خیلی شر و گریع میکرد بی حد فقط تو روروئک یه خورده اروم بود
روروئک ممنوعه نخر آسیب میزنه به ستون فقرات بچه
سلام خانمای عزیزی ک بچههای هم سن پسر من دارن بیرون رویشون هرروز چند باره؟؟؟
من نخریدم به جاش تشک بازی واکرشو خریدم که الان از تشک بازیش استفاده کنه وقتی هم شروع کرد راه رفتن از واکرش چون میگن روروئک منسوخ شده بخاطر فشاری که به ستون فقرات میاره و اینکه بچه رو محدود میکنه
من برا دخترم پنج ماه بود گذاشتم خیلی عالیه واقعا
من نخریدم چون سالم نیست برا ستون فقرات و در کشورای غربی ممنوع شده فروشش
بهتره نخری، از نظر پزشکی رد شده
من میزارم هر ازگاهی
من اصلا نخریدم نهایت مدت کوتاهی استفاده بشه حالا بستگی به بچه داره از کی تعادل بالاتنه داشته باشه بشینه
اگه کسی داره برای این تایم ازش قرض بگیر
ما یکی داریم تو فامیل دست به دست میشه😅
من آخر نفهمیدم خوبه یا نه
بخرم یا نخرم
من برای پسرم از 5ماه نیم بود که گذاشتم الان کله خونه را میگرده
من طبق تجربم برا دختر اولیم از الان میزارم
هر وقت کمر گرفت
هر وقت تونست مستقل بشینه
من تازه دارم استفاده میکنم روزی ۱۰ دیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.