۷هفته با سونو واژینال
من ۶ هفته رفتم تشکیل بود گلم
من ۷ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
من ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود
من ۶ هفته و ۳ روز
تا9هفته
دکتر به من گفت لقاح دیرگرفته باشه قلب جنین هم دیر تشکیل میشه
برای من قلبش تشکیل شده بود ولی ضعیف بود گفت9هفته بیا
۶ هفته سونو واژینال شدم تشکیل شده بود دوشنبه هم نوبت سونو شکمی دارم
من واسه دیدن ساک و کیسه رفته بودم
سونو
🥺یهو دیدم صدا قلب میاد
فهمیدم قلبش تشکیل شده
انشالله ک تشکیل شد
دکتر نگفت بت چند هفته بری
من کلا ۸ هفته و ۴ روز رفتم
من شش هفته
ک رفتم سونو تشکیل شده بود
من موقع دخترم ۶ هفته تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.