سلام خانما میشه بگید چند هفته قلب نینی هاتون تشکیل شد ؟

۱۲ پاسخ

۷هفته با سونو واژینال

من ۶ هفته رفتم تشکیل بود گلم

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود

من ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود

من ۶ هفته و ۳ روز

تا9هفته
دکتر به من گفت لقاح دیرگرفته باشه قلب جنین هم دیر تشکیل میشه
برای من قلبش تشکیل شده بود ولی ضعیف بود گفت9هفته بیا

۶ هفته سونو واژینال شدم تشکیل شده بود دوشنبه هم نوبت سونو شکمی دارم

من واسه دیدن ساک و کیسه رفته بودم
سونو
🥺یهو دیدم صدا قلب میاد
فهمیدم قلبش تشکیل شده

انشالله ک تشکیل شد
دکتر نگفت بت چند هفته بری

من کلا ۸ هفته و ۴ روز رفتم

من شش هفته
ک رفتم سونو تشکیل شده بود

من موقع دخترم ۶ هفته تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلبرک مامان دلبرک ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان کـوچـولـوღ مامان کـوچـولـوღ هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری