خانمای باردار کیا روزه گرفتن؟

۱۲ پاسخ

شما جای روزه یه پیمانه به غذات اضافه کن بده بچه های کار و کارتن خوابا بخورن این بنظرم از روزه ثوابش بیشتره..

روزه تو بارداری خوب نیس اصلا

مگه باردارها روزه میگیرن؟ امروز رفتم بهداشت پرونده تشکیل بدم گفت ۲ساعت بیشتر نباید معدتون خالی بمونه‌

باید از دکترت بپرسی اگ شرایطت خوب باشه میتونی روزه بگیری
خودت فشارت نمیوفته؟

من که میگریم معلوم نمیشه روزا خیلی کوتاه و سحری هم بزوری شده هم خیلی غذا میخورم

اگه بیحال نمیشی و میتونی تحمل کنی بگیر.

منم نمیگیرم خدا خودش گفته الان باید خیلی به خودت حواست باشه
روزه رو انشالله به موقع هم می‌گیرم خدا رحمانخ

اصلا نمیشه روزه گرفت سه ماه اول
ضعف داره ادم چجوری میتونید روزه بگیرید

من انقدر فشارم پایینه و بیحالم که اصلن نمیتونم زوره بگیرم

خداجون انقد مهربوونه که شما یک سال رمضان روزه نگیری چیزی نمیشه سال بعد انشالله جبران کنید

منکه روز اول امتحان‌کردم نتونستم😂😂
شما که نمیتونی بگیری ۳ماهه اول ممنوعه

من ک نمیگیرم
ولی زنداداشم وقتی باردار بود تو ۳ ماه اول ک بود روزه میگرفت

سوال های مرتبط

مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلینی🩷👶🏻 مامان ماهلینی🩷👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری