۶ پاسخ

من یه بار گرفتم ۱۴۰۰
دهک ۳ یا ۴ هستیم

من ک خبرندارم کسی میگیره به ماهم بگه😁

چجوریه میشه توضیح بدید؟

ما هنوز یارانه امون رو جدا نکردیم به منم میدن؟

سبد حمایتی گرفتید از یا آنه کم میکنند اونوقت

چجوری بفهمیم میدن

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری