خانمای باردار روزه می‌گیرید؟

۶ پاسخ

در نهایت دلت با خدا باشه وگرنه هر روز ادما از فقر و نداری روزی هزار بار روزه میگیرن اگه برا درک اونا هست خیلی متوجه ایم تو این اوضاع وگرنه خدا میگه بگی شکرتم برای من کافیه

نه عزیزم نمیگیریم روزه ضرر داره

چون تو سه ماه اول هستم خیر متاسفانه

میگن روزه گرفتن تو سه ماه اول و سوم خطر داره گلم

ارع.

اخه ضعف نمیکنید تغذیه خیلی واسه مغز جنین مهمه چطور میگیرین

سوال های مرتبط

مامان دونات مامان دونات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری