سلام خانمای باردار روزه اید؟!

۱۷ پاسخ

سلام خانمای باردار و شیرده که نباید روزه بگیرن هم برای خودشون وهم بچه ضرر داره

مگه عقلمون کمه؟ابن چ سوالیه

نه من روز عادی سختم بود از حال میرفتم

نه حالم تهوع دارم دولقمه غذا بزور میخورم همینم نخورم ک میمیرم قشنگ
بعدشم کلی قرص دارم باید بخورم

نه عزیزم اخه او بچه گناه داره او همش تغذیه میخاد اخه گناهه بخدا

دیگه حالا گرفتی قبول باشه حالا یا کلا نگیر یا دو سه روز درمیون بگیر

میگن بچه به خودش فشار میاره وقتی روزه باشی ناقص میشع خدایی نکرده

سلام ولی من روزه هستم

نباید گرفت نگیر

نه عزیزم
سه ماهه اول دکترم گفت ممنوعه، با اینکه خودم دوست داشتم بگیرم

سلام بله خدا قبول کنه

نه عزیزم مگ میشه مگه داریم اصلا

این چه سوالیه آقا جایز نیس برا زن باردار وشیردهی

نه دکترم اجازه نداد

ن نگرفتم گرسنگی طولانی برای جنین خوب نیست

نه رحمم منقبض میشه غذا نخورم میترسم

نه عزیزم.دکترم گفته نگیر اسیب میزنی به بچه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🥰❤️ مامان 🥰❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری