به نظرتون زود نیست؟
چرا باید بااین سن باهات همکاری کنه لطفاً بزار بزرگتر شه متوجه بشه خودش گرفته میشه هر بچه ای هم فرق میکنه قرار نیست همه مثل هم باشن
من تو خونه دخترمو پوشک نمیکنم بیشتر وقتا
جیشم میکنه رو فرش اما اهمیت نمیدم
الان دیگ میدونه جیش چیه
بدنش خیس بشه سریع میگ
وقتی لباسش یا جایی کثیف بشه دعواش نمیکنم
الان خودش میگ جیش کردم اشکال نداره😂
تو لگن و سرویسم یاد گرفته جیش و پی پی کنه
فقط باید یاد بدم بگه جیششو
دختر منک خودش آمادگی نشون داد الان چهار روز ک از پوشک گرفتن و شروع کردم دو روزم هست ک وقتی جیش داره میاد میگ میبرمش دسشویی آمادگیشو داشت
گناه داره ولش کن بزار آمادگی پیدا کنه
مامان پناه دندون دخترت طوسی نشده؟
یا کرمی؟
خب زوده هنوز
اذیتش نکن
بچه ات رو روی حساب حرف دیگران تربیت نکن، الان خیلی زوده
خب چون زوده چه اسراریه اینقد زود بگیری
پسر منم اصلا همکاری نمیکنه
چون امادگیشو نداره عزیزم
زوده که هنوز بزار هوا گرم تر بشه بچه آمادگی داشته باشه
خب زوده من میخوام تابستون انشالله اقدام کنم تازه از شیر گرفتم گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.