۳ پاسخ

عزیزم کلا از حدود دوماهگی آب دهن بچه زیاد می‌ره چون بزاق دهان زیاد میشه و بچه نمیتونه تند تند مثل آدم بزرگا قورت بده. لزوما به خاطر دندون نیست

پسر منم از ۴ ماهگی در اوردخیلی آب دهنش میومد مدام لباس عوض میکردم

آره بخازر اونه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری