تاچمدماهگی باید آروغ نوزاد روگرفت؟

۵ پاسخ

من ک از اول هر موقع خودش دلش می‌خواست میزد الانم همینطوره بعضی وقتا میزنه بعضی وقتا نمیزنه

من که هنوز میگیرم تو بیداری

تا6 ماهگی، البته دختر من رفلاکس داره همچنان میگیرم

تا وقتی بشینه

من که دارم میگیرم هنوز

سوال های مرتبط

مامان جـانـا🫀 مامان جـانـا🫀 ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی هام مامان مامان نی نی هام ۱ سالگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان آرن👶 مامان آرن👶 ۶ ماهگی