من که از متخصص پرسیدم گفت از 6 ماهگی و برنامه غذای میدن
معمولا ۶ماهگی اونای که زود غذا کمکی میدن دکتر میگه اونم بخاطر کم وزنی یا رفلاکس دکتر میگه از ۴نیم ماهگی شروع کنه با فرنی با آب و سیب پخته وبه پخته من از اینا شروع کردم
عزیزم دکتر باید ببینه بر حسب وزن بچه میگه کی شروع کنی
بهداشت خودش میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.