۴ پاسخ

من که از متخصص پرسیدم گفت از 6 ماهگی و برنامه غذای میدن

معمولا ۶ماهگی اونای که زود غذا کمکی میدن دکتر میگه اونم بخاطر کم وزنی یا رفلاکس دکتر میگه از ۴نیم ماهگی شروع کنه با فرنی با آب و سیب پخته وبه پخته من از اینا شروع کردم

عزیزم دکتر باید ببینه بر حسب وزن بچه میگه کی شروع کنی

بهداشت خودش میگه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۲ ماهگی