۱ پاسخ

ینی یه سانتونیم تواین هفته طبیعیه باید استراحت کنی تا انومالی می‌ره بالا منم اولش گفتم دهانه رحم بود بعد یه سانت فاصله گرفت یک هفته پیش که سرکلاژ شدم یه سانتونیم فاصله داشت که دکتر گفت کمه واستراحت کامل باش تا بره بالا .اگه طول سرویکست خوبه بالاس استراحت کامل نیاز نیس فقط خموراست نشو کار سنگین نکن جاروبرقی مکس پله بالا پایین نکن .

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی