۱۱ پاسخ

من ۲۰۰ بود بتا دادم ۶۵۵۰ بود

خداروشکر عزیزم ❤️

عااااایهههه عزیزم
مبارکه 😍🥹❤️

عالیه مبارکه

خدایا شکرت، بسلامتی انشاالله

عالیه 🤩😍 مبارکه 😍🤩

بتا چیه

اره خیلی خوبه،دیدی گفتم الکی نگرانی

🥹🥹🥹❤️❤️

بتا اولیتم چقد ماشاالله بالا بوده از من 83بود الان رفتم دوباره دادم فردا جوابش میاد

آره عالی

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم 🩷 مامان هانا خانوم 🩷 ۲ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 ۲ ماهگی