زیادعزیزم میانگین ماهی ۷تابسته البته بعد۱سال ونیمگی کمتراستفاده میشه واینکه زمان دندون درآوردن هم معمولا شکمشون بیشترکارمیکنه وخدای نکرده اسهال میشن این موقع ها مصرف پوشکشون بیشترمیشه
خیلییی زیاد
سایز ۴ ۳ خیلی زیاد استفاده میشه
چه مارکی بهتره؟
۳۷هفته و۴روز زایمان کردم بچه ها کامل بودن ودستگاه هم نرفتن
ان شاءالله عزیزم.ان شاءالله که صحیح و سلامت بدنیا بیان.البته منم زود زایمان کردم بچه هام تو دستگاه بودن رشد شون کمتر بود.چون شیر کمتر میخوردن خب
بازم بستگی به بچه ها داره که چجوری رشد کنن.ولی سایز 3 خییییلی مصرف میشه
خیلی،هرچقدر میتونی سایز۳،۴،۵بگیر بزار خونه از سایزای دیگه کمتر بخر
شام عزیزم سایز 0 حتما بگیر احتیاج میشه.سایز 3 خیلی استفاده میشه چون من زیاد نگرفتم پشیمون شدم.
سایز 1و 2و 4 هم مخصوصا 4 هم زیاد دارم استفاده میکنم ولی به 5 که نرسیدم هنوز به 6 هم فکر نمیکنم بردم.چون میرسه به از پوشک گرفتنشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.