۸ پاسخ

جتما آزمایش های اولیه رو بده حتما یک چیزی هست ک اینقدر اضاف کردی

عزیزم احتمالا بخاطر تیرویید باشه حتما آزمایش بدید مشخص میشه

من بد ویاری ولی چهار کیلو کم کردم

من 5کیلو کم کردم

من ۲ و نیم کیلو رفتم بالا میگم چه زیاده
تو خیلی زیاد بالارفتی

منی که اشتها دارم و تهوع هم ندارم ولی نیم کیلدهم اضافه نکردم

فردا میرم ۷ هفته هنوز همون۵۶ کیلوام 🥲 ولی باید وزن اضافه کنی خب اللن دو ماهته من اشتهام رفته هیچی نمیتونم بخورم

ازمایش کلی دادی؟
من مثل شما یهو وزنم اضافه شد تیروئید داشتم

سوال های مرتبط