سلام مامانا فردا میخایم پسرم ختنه کینم . خیلی سخته ؟

۴ پاسخ

نه اصلا

من امروز بردم ختنش کردم اونجا ساکت بود ،الان آوردیمش خونه شروع کرده ،همش رو پام تکونش میدم ،با اسباب بازی هایی که چراغ وصدا دارن دارم حواسشو پرت میکنم ،ولی هی ناله می‌کنه ،دلمو کباب کرده😭🥹

روزه دهمیه که بردم و منتظر حلقه بیافته همچنان میافتاده

منم دوشنبه هفته گذشته بردمش🤕

سوال های مرتبط