مادرشوهره منم میگه شکمم پایینه ب همه هم گفته😂😂خب چیکارکنم انگاردست خودمه
😂😑مردم حرف زیاد میزنن بابا ولکن
تو ۳۳هفتع من ۲۸هفته شکمم پایینیه
عشقم اینجارو ول کن ببین دکترت چی میگه🤦
بابا پوست و شرایط بدنی ادم فرق میکنه الکی خودتو نگران نکن پیش دکترت رفتی بپرس ولی بنظر من بخاطر همون تفاوت اندام هاست بعید میدونم خطرناک باشه
استرس نگیر دکترت که چیزی نگفته فقط به حرف اون اهمیت بده خیلی ام کار خونه نکن
اگه شکم دومه که طبیعیه ، ولی اگه شکم اوله استراحتتو بیشتر کن
من تا روز زایمانم شکمم بالا بالا بود همه میگفتن حالا حالاها این پائین نمیاد ، ولی دردام شروع شد و زائیدم
یعنی چی مگه اینجا همه دکترن که با حرفشون اینجوری استرس میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.