۷ پاسخ

من دیروز بهم داد امروز تا حالا 3تا گذاشتم یکم درد پریودی داشتم الان دیگه ندارم دلم میخواد بسلامتی زایمان کنم دردم بگیره طبیعی هستم

من که استفاده کردم هیچ تاثیری نداشت 🤣🤣
تازه بعدش سزارین شدم

اره خوب بود

زایمان قبلیم استفاده کردم‌خوب بود

منم استفاده میکنم هنوز خبری نیست ،فقط امشب یکم درد دارم

منم دارم مصرف میکنم تا الان تاثیرش این بود ک ترشحات موکوسی دارم

من که هنوز دارم مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی