۷ پاسخ

خوشبحالت پس فکنم به هفته های شمابرسیم دیگ واسمون ترس استرس مهم نیس میگیم فقط بیاااااد خداکن اینجوری باشه استرس ترس رونداشته باشم دیگه منم دعاکنم بگم‌بیادفقط بیاد

من راضیم برگرده ب شکمم🤣

اییی اره حرف منو زدی😤😭من پنجشنبه عمل دارم ایقد درد دارم لگنم واژنم🥺🥲

من گهواره جلوتر از زایید

بخدا منم دلم میخواد زود تر بیاد ولی نطمئنم وقای بیاد میگم قریون همون بارداری ایقد شبا اذیت میکنه

من هنوز خودم زایمان نکردم 😅

انشالله عزیزم زایمان کنی زودتر
پیاده روی زیاد بکن و ماساژ نوک سینه خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان نور خدا👶🏻🎁 مامان نور خدا👶🏻🎁 ۵ ماهگی
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد