۱۰ پاسخ

دوتا تزریقی دوتا خوراکی
من دخترم دو و چهارماهگی تب نکرد ولی شش ماهگی خیلی تب کرد و پاش درد میکرد
بازم بچه ها شبیه هم نیستن
دونه خاکشیر بده به پنبه و بزار روی پاس که واکسن زده دردش و آروم تر می‌کنه

دختر من دوتا خوراکی یکی هم تزریقی پای چپ نه اصلا اذیت نشد فقط موقع زدن گریه کرد نه تب داشت نه اذیتی خداروشکر ایشالا برا شما سبک باشه

دوتا تزریقی بود تو پا زدن دوتا خوراکی

پسر منم داره و واکسن برای ما ینی کابوس انقد که اذیت میشیم هم من هم پسرم

دخترمن یدونه تزریقی بود۲تاخوراکی خیلی اذیت شدهمش نق میزد

من امروز زدمش
یدونه پا دوتا خوراکی
یکم تب داره پسر من پاشم خیلی درد میکزد تا غروب

دوتا پای چپ یدونه راست،اصلا تب نکرد پسرم گریه هم نکرد انگار نه انگار واکسن زد،برعکس چهارماهگی

۶ماهگی اصلاااا تب نکرد دو تا رو پا سمت چپ یکی سمت راست یکی ی قطره خوراکی

دوتا پا میزنن

مثل ۴ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۶ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی