تادرازمیکشم اسیدمعدم میادبالا
عرق نعنا هم خوبه بخورین
چندشباشباخواب ندارم ازسوزش واسیدمعده قرص هم جوابگونیس
شربت ام جی تاثیرشخیلی بهتره
من که فاموتیدین ۴۰ میخورم چهار پنج ساعت ارومش میکنه .۴۰ هم اثر نمیکنه
اره عزیزم بهتره ۴۰بخوری
یا دوتا بیش باهم البته من الان اون ۴۰هم اثر نداره دکتر بهم ناشتا امپرازول داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.