۷ پاسخ

ایشالا ک ویروس نباشه چون خیلی ویروس بدیه
پروفن دادی کنترلش میکنه نگران نباش ولی مواظبش باش دیگ تب نکنه
اگ کرد ببر دکتر

پسرم سه روزه تب داره خوب نمیشه غروب بردم پیش متخصص اطفال فقط چرک خشک کن داد و گفت ایبوپروفن و استامینوفن بدم اگه تبش تا ۲۴ ساعت قطع نشد ببرم آزمایش
دو صبح بود دیدم حالش خیلی بده تبش رفته بالای ۳۹ بردم درمانگاه شبانه روزی آمپول زدن

البته هر ۴ساعت وقتی میبینی هرکدوم میذاری تب سخت میاد پایین و تبش شدید اگه اوکیه همون طبق ساعتی ک خودت همیشه میذاری

شیاف استانینوفن۱۲۵

میتونی هر ۴ساعت بروفن بدی و سری بعد شیاف روش ترکیبی جواب میده و تب راحتتر کنترل میشه هر ۴ساعت یکی درمیون بروفن و شیاف

تبش چنده ؟ علایم دیگه نداره ؟ حتما ویروسه
اگ. بیداره بهش اب سیب و مایعات بده

اگه تأثیر نداشت شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان titi مامان titi ۳ سالگی