میتونم برای سردردم استامینفون بخورم دیگه مردم به خدا

۱۰ پاسخ

من سرما خورده بودم هر 8ساعت استامینوفن ساده میخوردم بهتر شدم خودم هر دوازده ساعتش کردم میترسیدم

خواهر منم تو هفتت که بودم سردرد خیلی بدی میگرفتم جوری که با یه شال سرم و چشام رو محکم میبستم
بخدا کل عمرم بخاطر یه سردرد چیزی به سرم نبستم ولی اون موقع تنها چیزی که ارومش میکرد همین بود

استامینوفن ۳۲۵ معمولی
۵۰۰ نخور

اره من رفتم دکتر گفت استامینوفن ساده داد گفت هر 8ساعت میتونی بخوری

فکر کنم حامگلی،پسر سردرد داره منم خیلی سردرد میگیرم از دکترم پرسیدم گفت میتونی ساده بخوری بعدم مایعات زیاد بخورررر

استامین ساده روزی ۴ تا میتونی بخوری دکتر به من گفت

اگ فشار خونت بالا نیست طبیعیه من اینقد سرم درد میکرد میزد به چشم و گردنم☹️☹️☹️با شال می‌بستم تا یکم اروم بشه

اره استامینیوفن ساده۳۲۰میتونی

اره ساده ۳۲۵ مشکلی نداره عزیزم منم مثل توعم مایعات زیاد بخور

من نمیدونم میشه یا نه عزیزم ولی با یه روسری چیزی محکم سرتو ببند یکم آروم میشه
انشالله که بهتر بشی

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقاحسام👦🏻و تودلي🤰 مامان آقاحسام👦🏻و تودلي🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی