از گشنگی عزیزم
من تا موقع زایمان تهوع صبحگاهی داشتم طبیعیه نگران نباش،صبح ها یهویی از جات بلند نشو بیسکوییت یا نون خشک بخور
وای این چالشهای حاملگی چقد استرس زاس اشکالی نداره عزیزم طبیعیه
توی حاملگی اگ شاخ و دم هم در بیاریم طبیعیه😩😩😩 همیشه لقمه کنارت داشته باش چون ضعف گشنگیه من زمان های ک اینجور میشدم ی لقمه چیزی میخوردم
من تازه خوب شدم😂
منکه تهوع نداشتم از ماه ۵ اومده سراغم
میاد عزیزم
تهوع که دست سر من برنداشته
😐😞
من این چندروزه خیلی دیدم مامانای ۳۲ هفته ب بالا هم مینالیدن از برگشتن تهوع 😶
طبیعیه عزیزم. از گرسنگیه. هر از گاهی میاد سراغت بازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.