۱۳ پاسخ

عالیه زر زده

کم‌ نیس که خیلی عالیه

بستگی به وزن تولد داره عزیزم

اما قدش کوتاه من دخترم اون ماه قبل هفتاد سانت بود

خوبه که دختر من نه ماهگی نه کیلو بود تازه وزن تولدش هم سکیلو نیم بودش نگفتن کمه

دختر من دوماه رو 6500وایساده باایکنه هم خوب شیر میخوره. هم غذا

خیلی خوبه وزنش رو نموداره دیگه ماشاالله

قدشم کوتاهه حالا وزنش چندان پایین نیس

وزنش نسبت ب تولدش خوبه عزیزم.بعدهم از ماه اول تا6ماه ماهژ یک کیلو باید اضافه شن.6تا12ماه 350تا500حالانسبت ب وزن تولدش حساب کن ببین کمه یا خوبه.این حرف دکتره پسرمه

قدش کوتاهه یکم.

قدش شصت و هفت؟؟؟

وزنش تولدش چند بوده؟

پسر من ک اعتصابه ۷ کیلو باز پسر شما ک خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۳ ماهگی