خانوماتیروییدم برای سه ماهه اول خوبه

تصویر
۴ پاسخ

حتما به دکتر بگید احتمالا دوز قرص رو ببرن بالا

دارو مصرف نمیکنی عزیزم

یکم بالاعه تیروئیدت گلم

نه بالاس باید زیر ۲باشه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵💙فسقلی💙🩵 مامان 🩵💙فسقلی💙🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلبر مامان دلبر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان شاه پسر🫄 مامان مامان شاه پسر🫄 هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وپنجم بارداری